485 102 698 +421 (0) 221 028 111

 

Centrum informácií

Individuálna servisná podpora

Služby individuálnej servisnej podpory sú určené predovšetkým pre užívateľov softvéru ENVITA. Sme pripravení Vám pomôcť napríklad s inštaláciou softvéru, s úvodnými nastaveniami, s prípravou a kontrolou dát, ako aj so zaškolením Vašich pracovníkov (či už jednotlivcov alebo skupín). Individuálnu servisnú podporu poskytujeme online alebo osobnou návštevou priamo na Vašej prevádzke. Odo dňa obdržania Vašej objednávky sme vo väčšine prípadov schopní začať realizovať požadované služby do 3 pracovných dní.

Cenník služieb individuálnej servisnej podpory

Názov službyŠtandardná cena bez servisnej zmluvyZvýhodnená cena s uzatvorenou servisnou zmluvou
Bežný servis70 EUR/hod.60 EUR/hod.
Špecializovaný servis80 EUR/hod.70 EUR/hod.
Programátorské práce85 EUR/hod.75 EUR/hod.
Štúdia uskutočniteľnosti / Implementačná štúdia70 EUR/hod.70 EUR/hod.
Cestovné0,65 EUR/km0,55 EUR/km
Príplatok za prácu mimo bežnú pracovnú dobu100 %50 %
Príplatok za reakčnú dobu do 8 hodín75 EUR/hod.40 EUR/hod.

Ceny sú uvedené bez DPH. Zvýhodnená cena platí pri uzavretí servisnej zmluvy. Ceny sú platné od 1.5.2021. Ceny platné do 30.4.2021 nájdete tu.

 

Vysvetlivky: 

Cena služby

Typ službyŠtandardná cena so SML
On-line podpora (za 1 hod)49 €
Bežný servis (za 1 hod)79 €
Programovanie (za 1 hod)89 €
Cestovné (za 1 km)0,49 €

Ceny sú uvedené bez DPH.

Vysvetlivky:

  • Bežný servis – individuálne školenia pre 1-2 účastníkov, inštalácia, školenia a konzultácie k INISOFTware
  • Programovanie – úpravy programov, zákazková činnost podľa Vašich požiadaviek