Pre zlepšenie užívateľského komfortu ponúkame všetkým našim zákazníkom výhodný variant rozšírenia základnej užívateľskej podpory formou uzatvorenia servisnej zmluvy, ktorá pre Vás zaisťuje celoročnú podporu k programu ENVITA.
Servisná zmluva Vám zabezpečí:
Garanciu programových úprav spojených s legislatívnymi zmenami – stály vývoj (Garancia 100% kompatibility s aktuálnou legislatívou SR – vývoj a údržba softvéru v súvislosti so zmenami príslušných zákonov, vykonávacích vyhlášok a predpisov či legislatívnych výkladov, zabezpečenie základného vývoja doplňovaním funkcií programu na základe väčšinovej požiadavky užívateľov)
Aktualizácia programu (oznámenie o zmenách, ktoré sú spôsobené napr. zmenou legislatívy a ovplyvňujú spôsob práce s programom. poskytnutie aktualizovaných programov v prípade zmeny legislatívynajneskoršie do 2 mesiacov od dátumu platnosti predmetných zmien, aktualizácia softvéru v súvislosti s doplňovaním funkcií, minimálne 1x ročne)
Poradenská služba (hot-line (konzultácie) pomocou telefónnej linky v pracovných dňoch (obvykle pondelok - piatok s výnimkou štátnych sviatkov) v dobe od 8:00 do 16:00. Individuálne s možnosťou dohody aj v inom čase, hot-line pomocou e-mailovej adresy – garantovaná doba odozvy v pracovných dňoch max. do 24 hodín od doručenia emailu)
Vzdialená podpora pri haváriách a krízových situáciách (on-line podpora pomocou pripojenia a vzdialeného ovládania koncovej stanice príslušným programom – max. v rozsahu 2 hodín ročne, garantovaný zásah na pracovisku najneskôr do 10 pracovných dní v prípade poškodenia databáze, narušenia integrity dát a pod.)