Vážené dámy, vážení páni,
vzniká Vám v procese výroby vedľajší produkt? Niektorým z Vás po zhodnotení odpadov vzniká materiál / výrobok a vy nie ste si istý, či dosiahol stav konca odpadu?
Neviete, kde je hranica medzi odpadom a materiálom / výrobkom a či skrývate vo vašej spoločnosti ekologické poklady?
Viete, aké povinnosti sa na Vás vzťahujú pri uvedení nového výrobku na trh a za akých podmienok sa môže uskutočniť cezhraničná preprava?
Radi vám pomôžeme nájsť odpovede na vaše otázky v tomto webinári, ktorý sme pre vás pripravili spolu
s odborníčkami, ktoré sa špecializujú na právne poradenstvo v oblasti práva životného prostredia, energetiky a odpadového hospodárstva.
S radosťou Vás pozývame na odborný online webinár, špeciálne určený všetkým tým, ktorí chcú porozumieť rozdielu medzi odpadom, vedľajším produktom, stavom konca odpadu ako aj následným povinnostiam pri uvedení nového výrobku na trh alebo pri cezhraničnej preprave odpadov.
Webinár sa uskutoční dňa 04.06.2025 o 9:00. Jeho odbornými garantkami sú partnerka advokátskej kancelárie Eversheds Sutherland Mag. Annamária Tóthová a advokátka advokátskej kancelárie Eversheds Sutherland JUDr. Katarína Brath Liebscherová, odborníčky na právo životného prostredia, energetiku a odpadové hospodárstvo.
Pozrieme sa na to, ako vidí zákon hranice medzi odpadom, materiálom / výrobkom a vedľajším produktom, aby ste včas podchytili túto problematiku vo vašej spoločnosti.
Chceli by sme Vám ponúknuť jedinečnú možnosť vopred nám poslať Vaše otázky, ktoré by ste si potrebovali vyjasniť. Ak nám ich pošlete na email vzdelavanie@inisoft.sk, najneskôr do 27.05.2025, radi ich zahrnieme do programu webinára.
Obsahom školenia budú:
- Definícia odpadu – čo je a čo nie je odpad, definícia, judikatúra
- Stav konca odpadu – definícia, jednotné európske kritéria, slovenské osobitné kritéria, individuálne rozhodovanie, judikatúra
- Vedľajší produkt – definícia, príklady a judikatúra
- Povinnosti s uvedením nového výrobku na trh
- Uplatňovanie v rámci cezhraničnej prepravy odpadov
Po vyplnení prihlášky Vám systém vygeneruje automaticky zálohovú faktúru. Pokiaľ nemôžete uhrádzať zálohové faktúry a potrebujete vystaviť faktúru, prosím uveďte to do poznámky Prihlášky. Deň pred webinárom v poobedných hodinách Vám bude zaslané prihlásenie na webinár s pokynmi.
Neváhajte nás kontaktovať aj v prípade akýchkoľvek iných otázok telefonicky na: + 421 (0) 221 028 111 a 0910 906 220 alebo e-mailom na: obchod@inisoft.sk