Dovážate alebo vyvážate v rámci svojej činnosti odpad do Slovenskej republiky alebo zo Slovenskej republiky? Viete, aké povinnosti Vám vyplývajú z Nariadenia o preprave odpadov č. 2024/1157 od 21.05.2026?
Počuli ste o najvýraznejšej zmene doteraz v cezhraničnej preprave - elektronickom systéme DIWASS, ktorá už klope na dvere? Viete ako sa zmenia pravidlá pri preprave na Prílohu VII?
Radi vám pomôžeme nájsť odpovede na vaše otázky a pripraviť sa na zmeny v tomto webinári, ktorý sme pre vás pripravili spolu s odborníčkou na cezhraničnú prepravu.
S radosťou Vás pozývame na odborné online školenie, špeciálne určeného pre zástupcov spoločností, ktorí vykonávajú AKÚKOĽVEK cezhraničnú prepravu odpadov a chcú sa pripraviť na nový elektronický systém pre cezhraničnú prepravu DIWASS a zmeny prichádzajúce s novým Nariadením o preprave odpadov č.2024/1157.
Odbornou garantkou je Mgr. Dáša Uhliarová, odborníčka na cezhraničnú prepravu, odborný pracovník odboru odpadového a obehového hospodárstva MŽP SR.
Venovať sa budeme aktuálne blížiacej sa zmene, ktorá sa týka "elektronizácie" cezhraničného pohybu odpadov s dôrazom na objasnenie Vašich povinností, ktoré výrazne ovplyvnia doterajší spôsob cezhraničnej prepravy.
Súčasťou webinára bude diskusia, kde sa máte možnosť dozvedieť odpovede na Vaše otázky, ktoré Vás trápia alebo si s nimi neviete poradiť, či už položené priamo na webinári alebo vopred zaslané na náš email.
Obsahom webinára budú:
- Právna úprava a pripravované zmeny
- Notifikácie - Upravené postupy podávania písomných oznámení
- Annex VII / Príloha VII – Zmeny v pravidlách pre prepravu odpadu
- Sprísnené pravidlá pre vývoz odpadov z EU
- Kontrolne postupy v cezhraničnej preprave
- DIWASS - nový európsky elektronický systém pre cezhraničnú prepravu odpadu
- povinné predkladanie dokumentov a informácií
- digitalizované postupy
- nezákonné prepravy
- osoby vstupujúce do elektronického systému pre cezhraničnú prepravu
Chceli by sme Vám ponúknuť jedinečnú možnosť vopred nám poslať Vaše otázky, ktoré by ste si potrebovali vyjasniť s odbornou lektorkou Mgr. Dášou Uhliarovou.
Ak nám ich pošlete v odpovedi na tento mail najneskôr do 23.11.2025, radi ich zahrnieme do programu webinára.
Po vyplnení prihlášky Vám systém vygeneruje automaticky zálohovú faktúru. Pokiaľ nemôžete uhrádzať zálohové faktúry a potrebujete vystaviť faktúru, prosím uveďte to do poznámky Prihlášky. Deň pred webinárom v poobedných hodinách Vám bude zaslané prihlásenie na webinár s pokynmi.
Neváhajte nás kontaktovať aj v prípade akýchkoľvek iných otázok telefonicky na: 0910 906 220 alebo e-mailom na: obchod@inisoft.sk.