Vážime si, že ste našimi zákazníkmi a keďže sa blíži koniec roka 2025, znova Vám ponúkame pomoc v príprave na toto dôležité obdobie z pohľadu Vašej prevádzkovej aj legislatívnej evidencie.
Viacerí sa nás pýtate otázky ako:
- "Ako správne ukončím rok v ENVITA Sklad a Obchod?"
- "Ako opravím údaje, ktoré sa v sklade zmenili následne až po vykonanom prevode do modulu Odpady?"
Aby sme Vám s týmto všetkým pomohli, pripravili sme pre Vás webinár, ktorý sa uskutoční online dňa 10.12.2025 o 9:00.
S cieľom optimalizovať Vašu prácu sa zameriame na:
- Čo v ENVITE pribudlo v roku 2025 - vybrané programové novinky
- Prehľad vybraných noviniek a ukážky použitia - Čo sa plánuje v roku 2026
- Nazrieme pod pokrývku... - Príprava na ukončenie roku 2025 a prechod na nový rok 2026:
- Aktualizácia a zálohy
- Uzávierka v skladoch, inventúry a inventúrne rozdiely a prechod na nový rok
- Prevod do odpadov - tvorba legislatívnej evidencie
- Uzávierka evidencie a prechod na nový rok
- Tvorba, tlač a rozosielanie Oznámení o zbere alebo výkupe odpadu (Príloha č.11)
- Tvorba a tlač Evid. listov a Ohlásení o vzniku odpadu a nakladaním s ním (Príloha č.2)
Súčasťou webinára bude aj diskusia.
Ak vopred viete, na čo by ste sa nás radi opýtali, chceli by sme Vás poprosiť o zaslanie otázok vopred na: inisoft@inisoft.sk.
Po vyplnení prihlášky Vám systém vygeneruje automaticky zálohovú faktúru. Pokiaľ nemôžete uhrádzať zálohové faktúry a potrebujete vystaviť faktúru, prosím uveďte to do poznámky Prihlášky. Deň pred webinárom v poobedných hodinách Vám bude zaslané prihlásenie na webinár s pokynmi.
Neváhajte nás kontaktovať aj v prípade akýchkoľvek iných otázok telefonicky na: + 421 (0) 221 028 111 a 0910 906 220 alebo e-mailom na: inisoft@inisoft.sk.